Re: [gnome-el] Μετάφραση όρου cherr y-pick για την εφαρμογή Gitg

Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις. Πράγματι το «Επιλεκτική συγχώνευση» ταιριάζει και έχω την εντύπωση πως γίνεται κατανοητό από τον χρήστη.

Το προσθέτω!

Θάνος

Μιας και παίρνουμε ένα συγκεκριμένο commit για να το ενσωματώσουμε στο τρέχον branch θα έλεγα "Επιλεκτική λήψη και ενσωμάτωση" ή "Επιλεκτική λήψη και συγχώνευση", αλλά δεν θεωρώ ότι είναι πρακτική η χρήση τους.
Το σκέτο "Επιλεκτική λήψη" θα ταίριαζε μόνο σαν μετάφραση αλλά θα παραπλανούσε ως προς την πραγματική χρήση του, που είναι η ενσωμάτωση/συγχώνευση.

Το "Περιορισμένη συγχώνευση" ενώ γενικά περιγράφει την λειτουργία, εισάγει μια ασάφεια σχετικά με το είδος της συγχώνευσης.

Το "Επιλεκτική συγχώνευση" φαίνεται να ταιριάζει καλύτερα.

+1 @ george boukeas για το "Επιλεκτική συγχώνευση"

Στις 19 Φεβρουαρίου 2016 - 9:59 π.μ., ο χρήστης george kanakis <gkanos gmail com> έγραψε:
Και γώ πιστεύω οτι το επιλεκτική είναι γενικά καλύτερο και ποιο κατανοητό.