Re: [team-gnome-gr] docs screenshots

Σου στέλνω το αρχείο (/usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES).
Έβαλα Άνθρωποι παίκτες στο Τάλι.
Στο Ματζόγκ δεν έκανα αλλαγές τελικά. Το παιχνίδι από μόνο του δεν ταιριάζει, και το τύπος παιχνιδιού είναι επίσης αρσενικό, οπότε πάλι το ίδιο πρόβλημα προκύπτει. Καταλαβαίνω ότι ξενίζει το εύκολος, αλλά παρόλα αυτά το ουδέτερο θα ήταν λάθος.
Τζένη

2009/3/29 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>

2009/3/29 Fotis Tsamis <ftsamis gmail com>
Στις 29-03-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:20 +0200, ο/η Jennie Petoumenou

έγραψε:
> Καλημέρα,
> επειδή τις τελευταίες διορθώσεις στο τάλι και το ματζόγκ τις είχα
> κάνει εγώ, αν θέλετε να ξαναγίνει άνθρωποι παίκτες αντί για ζωντανοί
> παίκτες, μπορώ να το αλλάξω (και για να γίνει γρήγορα η δουλειά, να
> σου στείλω το mo να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου). Όσο για το
Νομίζω το άνθρωποι είναι καλύτερο... αλλά ας πουν και οι άλλοι τις
απόψεις τους...

> εύκολος, είναι:
> Επιλογή Χάρτη: Εύκολος
> Αν δεν αλλάξει το χάρτης, νομίζω ότι σωστά έχει αποδοθεί έτσι.
Μήπως να το έκανες "Επιλογή επιπέδου: Εύκολο" έτσι θα φαίνεται και στον
τίτλο σωστά αλλά δεν θα υπάρχει και πρόβλημα στο τωρινό "επιλογή χάρτη"
ίσα ίσα....
Επιλογή (τύπου) παιχνιδιού τότε; Υπάρχουν καμια δεκαπενταριά "χάρτες", με ονόματα όπως εύκολο, ζιγκουράτ, σταυρός, κτλ. Δεν πρόκειται για επίπεδα δυσκολίας.

Φώτης