Re: [team-gnome-gr] docs screenshots

Στις 29-03-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:20 +0200, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
Καλημέρα,
επειδή τις τελευταίες διορθώσεις στο τάλι και το ματζόγκ τις είχα
κάνει εγώ, αν θέλετε να ξαναγίνει άνθρωποι παίκτες αντί για ζωντανοί
παίκτες, μπορώ να το αλλάξω (και για να γίνει γρήγορα η δουλειά, να
σου στείλω το mo να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου). Όσο για το
Νομίζω το άνθρωποι είναι καλύτερο... αλλά ας πουν και οι άλλοι τις
απόψεις τους...

εύκολος, είναι:
Επιλογή Χάρτη: Εύκολος
Αν δεν αλλάξει το χάρτης, νομίζω ότι σωστά έχει αποδοθεί έτσι.
Μήπως να το έκανες "Επιλογή επιπέδου: Εύκολο" έτσι θα φαίνεται και στον
τίτλο σωστά αλλά δεν θα υπάρχει και πρόβλημα στο τωρινό "επιλογή χάρτη"
ίσα ίσα....

Φώτης