[team-gnome-gr] docs screenshots

-παρατηρώ λίγο θολές τις γραμματοσειρές σε σχέση με το δικό μου pc

-μπορούμε να επιλέξουμε στις προτιμήσεις να μην υπάρχει κείμενο στα εικονίδια.
ετσι αν το original screen δεν έχει κείμενο μπορούμε να το επιτύχουμε
και εμείς (προτιμήσεις->εμφάνιση).
Αυτό βοηθάει στο να έχουμε ανάλογο μέγεθος με το πρωτότυπο.

-http://l10n.gnome.org/module/gnome-games/mahjongg/gnome-2-26/el/images/
υπάρχει πρόβλημα στο πρώτο image

-ισως να ήταν καλύτερα να περιμένουμε λίγο για να γίνει έλεγχος των μεταφράσεων
πχ στο 2.24 έχουμε "Ανθρωποι παικτες" και στο 2.26 "Ζωντανοί παίκτες"
http://l10n.gnome.org/module/gnome-games/gtali/gnome-2-26/el/images/
το πρώτο μου φαίνεται καλύτερο (κάποιος το άλλαξε)
επίσης με μια γρήγορη ματιά (ισως να έχω λάθος) είδα κάπου "ευκολος"
ενώ ήταν "εύκολο" (παιχνίδι)

νικος