Re: [team-gnome-gr] docs screenshots

2009/3/29 Fotis Tsamis <ftsamis gmail com>
Στις 29-03-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:20 +0200, ο/η Jennie Petoumenou
έγραψε:
> Καλημέρα,
> επειδή τις τελευταίες διορθώσεις στο τάλι και το ματζόγκ τις είχα
> κάνει εγώ, αν θέλετε να ξαναγίνει άνθρωποι παίκτες αντί για ζωντανοί
> παίκτες, μπορώ να το αλλάξω (και για να γίνει γρήγορα η δουλειά, να
> σου στείλω το mo να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου). Όσο για το
Νομίζω το άνθρωποι είναι καλύτερο... αλλά ας πουν και οι άλλοι τις
απόψεις τους...

> εύκολος, είναι:
> Επιλογή Χάρτη: Εύκολος
> Αν δεν αλλάξει το χάρτης, νομίζω ότι σωστά έχει αποδοθεί έτσι.
Μήπως να το έκανες "Επιλογή επιπέδου: Εύκολο" έτσι θα φαίνεται και στον
τίτλο σωστά αλλά δεν θα υπάρχει και πρόβλημα στο τωρινό "επιλογή χάρτη"
ίσα ίσα....
Επιλογή (τύπου) παιχνιδιού τότε; Υπάρχουν καμια δεκαπενταριά "χάρτες", με ονόματα όπως εύκολο, ζιγκουράτ, σταυρός, κτλ. Δεν πρόκειται για επίπεδα δυσκολίας.

Φώτης