Re: [team-gnome-gr] ερώτηση σχετικά με τον ό ρο "dialog"

συμφωνώ. μόνο στο περί εφαρμογής θα προτιμούσα η εφαρμογή να μείνει με
το όνομα της (αν φυσικά το διατηρούν στο στο αγγλικό μήνυμα)

Την 20/3/2008, Kostas Papadimas <pkst gmx net> έγραψε:

 Στις 20-03-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 19:17 +0000, ο/η Simos Xenitellis
 έγραψε:

On Thu, 2008-03-20 at 19:12 +0200, Christos Mpountalis wrote:
> [...]

Είμαι της ιδέας να αποφύγουμε κάθε αναφορά στο "glChess".
 > Όταν υπάρχει αναφορά για το όνομα της εφαρμογής, τότε χρησιμοποιούμε
 > Σκάκι με κεφαλαίο, διαφορετικά ως σκακι.
 > Ή, παντού με μικρά, ως σκάκι; (αυτό για να δείξουμε ότι η εφαρμογή είναι
 > πολύ βασική και φυσικό λογισμικό του GNOME).
 >
 > Θα ήθελα σχόλια,
 >
 > Σίμος

 +1 από μένα στο "σκάκι". Glchess είχε νόημα όταν ήταν ανεξάρτητη
 εφαρμογή, τώρα που είναι μέρος του Gnome-games (και δεν υπάρχει άλλο
 παιχνίδιο σκακιού προς το παρόν) καλύτερο να είναι στα ελληνικά.. (σκάκι
 είναι και στη μετάφραση του GUI - εκτός και αν ξεφυγε κανένα Glchess στα
 gconf strings)

 Κώστας