Re: [team-gnome-gr] Απ: Fwd: Μετάφραση του GIMP

O/H Nikolaos Pantazis έγραψε:

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και δίνω κάποια σχόλια στα σχόλιά σου:

 Layer = Στρώση και όχι στρώμα (νομίζω καλύτερο)*=ΕΠΙΠΕΔΟ*
Στο photoshop το έχει επίπεδο; Μου αρέσει πολύ περισσότερο το στρώση.
Γούστα είναι αυτά.
Έχουμε δύο εικόνες και θέλουμε να τις κάνουμε μία (ένθεση), όταν η μία πέσει πάνω στην άλλη έχουμε 2 επίπεδα όχι 2 στρώσεις.
στο photoshop ναι είναι επίπεδα.

 Mask to Selection, Path to selecion, text to path = Από μάσκα σε
επιλογή (νομίζω αν ήταν απλώς "μάσκα σε επιλογή" θα δημιουργούσε
πρόβλημα κατανόησης.*=ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ*
Το "mask to selection", ΔΕΝ εισάγει μάσκα σε επιλογή, αλλά δημιουργεί
μία επιλογή με βάση την μάσκα. Το "text to path", ΔΕΝ εισάγει κείμενο
σε διαδρομή, δημιουργεί μία διαδρομή με βάση το κείμενο. Στις
μεταφράσεις που έκανα ήξερα τι λειτουργία κάνει η κάθε εντολή.
οκ έχεις δίκιο, ήταν θέμα σύνταξης.
Edge = Ακμή / όριο (ανάλογα τη περίπτωση)*= ΑΚΡΗ ή ΟΡΙΟ*
Ακμή / Άκρη, θέμα γούστου
επειδή Ακμή είναι η κορυφή,  καλύτερα όριο !?  :)

Feather Selection = Απάλυνση επιλογής (και σίγουρα όχι πλούμισμα)*=ΕΠΙΛΟΓΗ
ΑΠΑΛΥΝΣΗΣ*
Δεν το καταλαβαίνω.
η διαφορά είναι ότι εσύ μεταφράζεις την λειτουργία της ορολογίας, ενώ εμείς την ορολογία, πχ το πλούμισμα αν και είναι λάθος, στο παράθυρο που ανοίγει τώρα στο gimp γράφει "επιλογή πλουμίσματος" και όχι "πλούμισμα επιλογής", δηλαδή εμείς για να εφαρμόσουμε την λειτουργία και να κάνουμε απάλυνση στην επιλογή όπως γράφεις, πρέπει να επιλέξουμε από το μενού την "επιλογή απάλυνσης".
Selection border = περίγραμμα επιλογής
Stroke = Βάψιμο (Στο πρόγραμμα αναφέρετε στο βάψιμο των ακμών μίας
επιλογής ή ενός μονοπατιού και το πινέλιασμα δε μου άρεσε).*=ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ*
Ίσος να είναι καλύτερο το "δημιουργία επιλογής"
το stroke αυτό που κάνει είναι δημιουργία περιγράμματος σε αυτό που έχεις επιλέξει, είτε αυτό είναι διαδρομή/μες είτε απλά αντικείμενο το οποίο θέλεις να πλαισιώσεις με χρώμα.
Levels = Στάθμες (και ΟΧΙ επίπεδα)*=ΚΛΙΜΑΚΕΣ*
Κλίμακες χρωμάτων και όχι στάθμες χρωμάτων; Δεν το καταλαβαίνω.
Νομίζω είναι καλύτερα κλίμακα , αλλά εντάξει είναι θέμα γούστου

-r