From: Nikolaos Pantazis
Date: Thu, 27 Nov 2008 20:19:40 +0200
Subject: Μετάφραση του GIMP

Αγαπητοί μεταφραστές,

Για προσωπικούς λόγους, θα παραδώσω το αρχείο gimp.HEAD.el.po με τη
μετάφραση του γραφικού περιβάλλοντος του GIMP ατελείωτο. Αν κάποιος
θέλει μπορεί να ελέγξει τις μεταφράσεις μου (κυρίως από 537-2800) και
να αποφασίσει ποίες θα κάνει commit. Άρχισα τη μετάφραση με μεγάλες
προσδοκίας και πιστεύω ότι είναι καλές οι περισσότερες από αυτές.

Κάποιες σημειώσεις:

Dither = Πρόσμιξη
(http://www.lefkk.gr/articles/03b-photography&PCterminology.htm γενικά
καλή σελίδα)
Layer = Στρώση και όχι στρώμα (νομίζω καλύτερο)
Mask = μάσκα
Path = Μονοπάτι και όχι διαδρομή (για να θυμίζει το Αγγλικό)
Flatten = Ισοπέδωση
Indexed = Από χρωματολόγιο
Indexed images = Εικόνες που κάνουν χρήση χρωματολογίου (δεν βρήκα
κάτι καλύτερο και νομίζω βγάζει νόημα και κάνει και τη σύνδεση με το
αγγλικό)
Anchor the floating layer = Αγκίστρωση της επιπλέουσας στρώσης (ίσος
να ακούγετε περίεργο αλλά δε βρήκα κάτι καλύτερο)
Subtract = Αφαίρεση
Intersect = τομή (στα μαθηματικά και στο πρόγραμμα)
Mask to Selection, Path to selecion, text to path = Από μάσκα σε
επιλογή (νομίζω αν ήταν απλώς "μάσκα σε επιλογή" θα δημιουργούσε
πρόβλημα κατανόησης.
Alpha  = Alpha
Zoom = εστίαση
Edge = Ακμή / όριο (ανάλογα τη περίπτωση)
Quick Mask = σύντομη μάσκα
Feather Selection = Απάλυνση επιλογής (και σίγουρα όχι πλούμισμα)
Border = περίγραμμα
Stroke = Βάψιμο (Στο πρόγραμμα αναφέρετε στο βάψιμο των ακμών μίας
επιλογής ή ενός μονοπατιού και το πινέλιασμα δε μου άρεσε).
Entry  = καταχώριση
Options = ρυθμίσεις
Arbitrary Rotation = Ελεύθερη περιστροφή
arbitrary color = προσαρμοσμένο χρώμα
Merge = Συγχώνευση
Padding Color = Χρώμα φόντου παραθύρου (αλλιώς δεν έβγαζε νόημα)
Sample Points = σημεία δειγματοληψίας
Snap = Προσκόλληση
Light  / Dark Check Color = ανοιχτόχρωμο / σκουρόχρωμο καρό διαφάνειας
(Αναφέρετε στο ασπρόμαυρο καρό που χρησιμοποιείται για να παρασταθεί η
διαφάνεια)
color bleeding = διαρροή χρώματος
Miter / Round / Bevel / Butt = Γωνία / στρογγυλό / φάλτσο / κομμένο
(όλα στο Line style του sroke line)
dashes = παύλες
Ruler = κανόνας (κανόνας και διαβήτης)
Plug-In = πρόσθετο
Bucket Fill = Κουβάς γεμίσματος (και όχι γέμισμα κουβά)
Levels = Στάθμες (και ΟΧΙ επίπεδα)
Shearing = Στρέβλωση
Sample merged = Δειγματοληψία συγχωνευμένων
Clone = Κλωνοποίηση (είναι άραγε πολύ περίεργο;)
Convolve = συνέλιξη
Dodge / Burn = Κάλυψη / Κάψιμο (Φωτογραφικό εργαλείο με μετάφραση
απόλυτα ανάλογη της τεχνικής. Το dodge είναι η κάλυψη μέρους της
εικόνας κατά την εμφάνιση και έχει το νόημα του τέχνασμα)
Scale=Αυξομείωση μεγέθους; (ίσος το κλιμάκωση να είναι καλύτερο)
render = Σχεδίαση / αποτύπωση
interpolation  = παρεμβολή
Rasterize = Ραστεροποίηση
spacing= διάστημα / διάκενο
handle =  χειρηστίριο ή σημείο ελέγχου;

Το σημαντικότερο πρόβλημα: Lightness / Brightness / Luminosity =
Φωτεινότητα / Φωτεινότητα / Φωτεινότητα - Πρέπει να βρεθεί η τεχνική
διαφορά τους, και να αποφασιστεί μία μετάφραση. Ίσος βοηθήσουν τα
http://en.wikipedia.org/wiki/Luma_(video)
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightness_(color)