Re: =?ISO-8859-2?Q?=C8e=B9tina_se_sama_p=F8episuje_na_?= =?ISO-8859-2?Q?angli=E8tinu?=

Ahoj,

Bojím se, že bude problém u Tebe.. Po několika letech používání jakéhokoli systému v angličtině jsem kvůli tomuto přepnul do češtiny, aktualizoval jsem různé věci a rozšíření a jelo všechno (samozřejmě kromě těch rozšíření, který nejsou přeložený)
Ubuntu 11.10, Gnome Shell 3.2.1.
Takže zkus čistou instalaci (VirtualBox by to měl zvládnout, stačí nainstalovat "Guest Additions" nebo jak se to jmenuje ve VirtualBox systému (mělo by to být v dodatečných ovladačích) a pak akorát restartuj..

Ota