=?UTF-8?B?UmU6IMSMZcWhdGluYSBzZSBzYW1hIHDFmWVwaXN1amUgbmEgYW5nbGnEjXRpbnU=?=

Čistá instalace ve VirtualBoxu mi nespustí Gnome, ale jen Gnome classic, protože mám optimus grafiku a tak jedu pořád na integrované od intelu.
Gnome classic je celé v pořádku česky. Bohužel to neporovnám se skutečným Gnome 3, kde mi to dělá chyby.

Přestože si občas přidávám testovací repozitáře, tak tuhle chybu jsem tam měl už od chvíle, co jsem si gnome shell nainstaloval a spustil.
A jinak jsem nežádoucí repozitáře odstranil pomocí ppa-purge, takže by to už nemělo nic ovlivnit.

Mám balíček gnome-shell 3.2.1-0ubuntu1.1 A ještě používám repozitář PPA: GNOME 3 WebUpd8 pro některé doplňky.