=?UTF-8?Q?=C4=8Ce=C5=A1tina_se_sama_p=C5=99episuje_na_angli=C4=8Dtinu?=

Zdravím,

mám dotaz ohledně překladu Gnome Shell do češtiny. Používám Ubuntu 11.10 s Gnome Shell ve verzi 3.2.1. A některé dialogy mám pořád zobrazovány v angličtině. Přitom na stránkách překladu se ukazuje, že verze 3.2. je přeložena ze 100%. Jedná se např. o zobrazení kalendáře (jména dnů), dialog pro vypnutí počítače (zobrazuje "cancel" - ostatní tlačítka jsou ale česky) apod.

Všiml jsem si, že dokud se konkrétní položka neaktualizuje, tak je česky. Ale pak už jen anglicky. Např. při zobrazení kalendáře z horního panelu. Když jsem si ho rozklikl těsně po přihlášení a neměl načtené události z gmailu, tak obsahoval položky "Dnes" a "Zítra", avšak po chvilce se obsah přepnul na anglickou verzi a na to mi načetl položky kalendáře.

Taky jsem si sám překládal rozšíření pro zobrazení teploty počítače. Dokud neměl data senzorů a vzal poslední údaje ze souboru, tak byly položky česky. Jakmile ale obnovil údaj teploty, tak se položka přepsala na anglickou. Přitom nikde jinde v kódu doplňku neprobíhalo přímé přepsání textu položky na jiný text. Měl obnovit jen číselný údaj.

Máte někdo podobnou zkušenost ? Přijde mi to spíš jako bug samotného Gnome, než chybějící překlad. Protože si myslím, že dialog odhlášení by těžko zůstal z části nepřeložen :-).

Díky za reakci.

Pavel