Re: =?UTF-8?Q?=C4=8Ce=C5=A1tina?= se sama =?UTF-8?Q?p=C5=99episuje?= na =?UTF-8?Q?angli=C4=8Dtinu?=

No v Ubuntu Gnome Shell moc lidí asi nepoužívá. Já sice jedu v Ubuntu,
ale ve starším a tyto věci testuji ve Fedoře. Schválně jsem se na to
díval, a funguje to.

Třeba máš něco rozbitého jen u sebe. Nemůžeš odzkoušet čistou
instalaci?

Já se na to zkusím zítra večer zeptat pár lidí, co Gnome Shell
používají. Jestli zjistíme, zda je to problém přímo Gnome nebo jen v
Ubuntu, tak by to chtělo nahlásit do bugzilly.