=?UTF-8?B?UmU6IMSMZcWhdGluYSBzZSBzYW1hIHDFmWVwaXN1amUgbmEgYW5nbGnEjXRpbnU=?=

Ahoj,

Zkusil jsem si vygenerovat .mo a uložit do správné složky, ale nic se nezměnilo. Asi to bude něčím jiným, protože překlad v systému existuje. Jen ho to nezobrazí.

Když otevřu kalendář z horního panelu chvíli po přihlášení, tak obsahuje češtinu. Ale pak se hned sám přepne na angličtinu a pak mi načte položky kalendáře.

Při obnovení obsahu to prostě zapomene zavolat funkci pro zobrazení přeloženého stringu a vrátí jen původní anglický. Ale divím se, že si něčeho takového nikdo jiný nevšiml. Protože je to i u oficiálních doplňků gnome shell - kalendář. A žádné jiné příspěvky na toto téma jsem nikde nenašel. Asi všichni používají angličtinu :-).

Každopádně díky za pomoc.

Pavel