Re: GNOME 3 Launch Party

Mám další update ohledně GNOME 3 Launch Party.
Dnes jsem domluvil s Petrem Hodačem ze studenského sdružení na Strahově,
že nám tam k akci poskytnou prostory. S jistotou budeme mít přednáškovou
místnost pro 30 lidí a můžeme mít i pro 100, ale to by museli projednat.
Navíc nám mohou pomoci s organizací a propagací. Můžou rozmístit plakáty
po strahovských kolejích a škole a rozeslat newsletter 5000 studentů.
Jsou schopní také zajistit ubytování za cca 300 Kč/noc přímo v areálu.
Domluvili jsme se, že detaily dořešíme osobně na InstallFestu, který
bude příští víkend. Do té doby jim musíme dodat plakát. Proto musíme v
následujících dnech vyřešit tyto úkoly:
1. ujasnit si program (jaké přednášky tam mít)
2. určit začátek akce (přesnou hodinu, datum 9.4. už je myslím jasné)
3. vytvořit plakát, který můžeme použít na propagaci a předat lidem ze
Strahova.

Ad 1: Na stránce akce jsou přihlášené zatím čtyři přednášky:
Tomáš Bžatek - GNOME 3 z uživatelské i vývojářské perspektivy
Vojtěch Trefný - Unity jako alternativní cesta ke GNOME Shell
Andre Klapper - Release and bug management in GNOME
Petr Kovář - Lokalizace GNOME

Jsou návrhy ještě na nějaké jiné přednášky? Jsou stále všichni jmenovaní
ochotní dojet v sobotu 9.4. na Strahov a mít tam svoji přednášku?

Ad 2: Myslím, že začátek v odpoledních hodinách by byl nejlepší.
Navrhuji 15:00 a konec přednáškové části v 18:00 nebo 19:00. Potom
bychom se mohli přesunout do nedaleké studentské restaurace a zahájit
neformální část.

Ad 3: Má někdo z nás grafické vlohy? Já bohužel ne. Mohli bychom se také
přeptat v jiné konferenci, jestli se nebude dělat nějaký společný
artwork, který bychom mohli upravit pro svoje potřeby.

Rád bych měl body 1 a 2 vyřešené do konce týdne a bod 3 do příštího
víkendu.

S pozdravem Jiří Eischmann