Re: GNOME 3 Launch Party

Tomas Bzatek píše v Po 07. 02. 2011 v 12:28 +0100:
> Je to muzu prevzit, kdyz mi to poslou do firmy, holky to tady pohlidaji.
> Adresu mas na http://www.cz.redhat.com/about/ a jmeno vis :-)

Napsal jsem to tedy na adresu Red Hatu. Mělo by to dojít začátkem
března. Tou dobou už bych to tam mohl vyzvednout i já, ale je to na tvé
jméno. Chtěli tam po mě dvě telefonní čísla, kdyby náhodou byl problém s
doručením. Jako první číslo jsem dal číslo Red Hatu a jako druhé jsem si
dovolil vyplnit tvůj mobilní telefon. Mělo by to sloužit jen pro
doručení, nemělo by se to dostat nikde na veřejnost.

Kromě triček (objednal jsem 2x L a 1x XL) dostaneme i další drobnosti a
pošlou nám i nějaký větší banner, kterým můžeme vyzdobit přednáškovou
místnost.

JE