Re: GNOME 3 Launch Party

Zdarec,

On Mon, 2011-02-21 at 22:10 +0100, Jiří Eischmann wrote:
> Dnes jsem domluvil s Petrem Hodačem ze studenského sdružení na Strahově,
> že nám tam k akci poskytnou prostory. S jistotou budeme mít přednáškovou
> místnost pro 30 lidí a můžeme mít i pro 100, ale to by museli projednat.

Good work, ja bych sice byl porad pro nejakou hospudku s vetsim
(nekurackym) salonkem a projektorem (asi muzu pujcit z prace), ale
nedari se mi nic rozumneho dohledat.

Myslim, ze 30 mist by mohlo stacit, vubec netusim, kolik se nam podari
prilakat lidi (skrze zpravicky na rootu, abicku atd.)

> Jsou stále všichni jmenovaní ochotní dojet v sobotu 9.4. na Strahov a mít tam svoji přednášku?
Ano!

> Ad 2: Myslím, že začátek v odpoledních hodinách by byl nejlepší.
> Navrhuji 15:00 a konec přednáškové části v 18:00 nebo 19:00. Potom
> bychom se mohli přesunout do nedaleké studentské restaurace a zahájit
> neformální část.

Souhlas. Jak vypada ta restaurace? Neni to nejakej silenej pajzl?

> Ad 3: Má někdo z nás grafické vlohy? Já bohužel ne. Mohli bychom se také
> přeptat v jiné konferenci, jestli se nebude dělat nějaký společný
> artwork, který bychom mohli upravit pro svoje potřeby.

Ptal jsem se Pockey, nasmerovala me na
http://live.gnome.org/ThreePointZero/LaunchParty/Artworks s tim, ze si
mam pohrat s Inkscapem :-) Pokud se nikdo jiny neprihlasi, muzu zkusit
neco spatlat, jediny problem je zatim cas.

Also, kazde logo, ma nejake guidelines, viz. zde:
http://live.gnome.org/BrandGuidelines

--
Tomas Bzatek <tbzatek redhat com>