Re: =?ISO-8859-1?Q?Ozn=E1men=ED?= =?UTF-8?Q?_z=C3=A1jemc=C5=AFm?= o =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= GIMPu

jaroslav_cerny centrum cz píše v Po 09. 03. 2009 v 22:22 +0100:

Ahoj,

> přes víkend jsem si ještě jednou pročetl všechny odpovědi a pochopil jsem to
> tak, že Víťa Kotrla by byl rovněž ochoten vzít funkci koordinátora.

(žel nikoliv, snažil jsem se diplomaticky naznačit, že v současné chvíli
budu mít čas jedině tak na překládání)

> Předpokládám, že nám bude nějak předán materiál k překládání,

Už jsem vypadl z drilu, ale myslím že tady je to vysvětleno:

http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat

Sám si musím občerstvit pracovní postupy :-)

> co kdybychom se mezitím zkusili dohodnout na tom, jaké terminologie se budeme
> držet? Osobně bych doporučil držet se toho, co používá Adobe, přece jen jejich
> produkty jsou velmi rozšířené. Nebo máte jiný názor?

Určitě souhlasím, navíc by myslím bylo fajn někde udržovat
terminologický překladatelský slovník.

VK