Re: =?ISO-8859-2?Q?Ozn=E1men=ED_z=E1jemc=F9m?= o =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad?= GIMPu

Vítězslav Kotrla <vitezslav kotrla gmail com>, Tue, 10 Mar 2009 06:27:56
+0100:

> jaroslav_cerny centrum cz píše v Po 09. 03. 2009 v 22:22 +0100:
>
> Ahoj,

> (žel nikoliv, snažil jsem se diplomaticky naznačit, že v současné chvíli
> budu mít čas jedině tak na překládání)

> Už jsem vypadl z drilu, ale myslím že tady je to vysvětleno:
>
> http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat
>
> Sám si musím občerstvit pracovní postupy :-)

Přístup ke katalogům zpráv aplikace GIMP, kterých je hned několik, mají
překladatelé z následující stránky překladatelského rozhraní Damned Lies
(GIMP je v první třetině seznamu):

http://l10n.gnome.org/languages/cs/gnome-extras/ui/

> Určitě souhlasím, navíc by myslím bylo fajn někde udržovat
> terminologický překladatelský slovník.

Překlady GNOME, se kterými lokalizace GIMP přímo souvisí, žádný vlastní
ucelený slovník nepoužívá. V konferenci l10n.cz nicméně v současnosti
probíhá snaha o vytvoření jednoho takového slovníku pro překlad svobodného
softwaru:

Dále chci požádat překladatele a zájemce o překlad, kteří jsou
přihlášeni do konference gnome-cs-list gnome org, aby při řešení otázek
lokalizace udržovali v kopii e-mailů právě tuto konferenci, zároveň děkuji
V. Kotrlovi, že tak učinil. Ti, kteří nejsou do konference přihlášeni,
prosím, aby své přihlášení zvážili. Diskusí s účastníky konference
(překladateli GNOME) je možné usnadnit či zrychlit řešení možných problémů s
lokalizací, nebo rychleji najít odpovědi na související otázky.