Re: =?ISO-8859-1?Q?Ozn=E1men=ED?= =?UTF-8?Q?_z=C3=A1jemc=C5=AFm?= o =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= GIMPu

Martin Picek píše v Čt 05. 03. 2009 v 21:43 +0100:

> Zdravím všechny, kteří se přihlásili jako zájemci o překlad aplikace
> GIMP!

Ahoj!

> Koordinátor bude mít na starost především:
>
>  * vedení ostatních překladatelů
>  * komunikaci uvnitř týmu
>  * (případnou) komunikaci s mezinárodním týmem GIMPu

> Vítězslav Kotrla již překládá GNOME. Osobně bych byl raději, kdyby své
> síly zaměřil jen na jednu oblast (GIMP, GNOME), ale jinak by byl také
> vhodným kandidátem.

Jen pro upřesnění - Gnome nepřekládám systematicky, překládal jsem spíš
buď to co se mi líbilo, nebo co mě bavilo (popřípadě to co používali
moji blízcí, abych jim trochu usnadnil život :-)

V případě Gimpu jsou splněny všechny výše uvedené podmínky, to je pro mě
dostatečná motivace.

Času sice nemám nazbyt (a s tím jak přibývají profesionální a soukromé
povinnosti ho musím stále pečlivěji odměřovat), ale na překládání Gimpu
si čas najdu. Koordinaci překladu bych technicky zvládl, ale časově si
to už moc nedokážu představit.

Jinak držím palce a těším se na spolupráci!

VK