Re: deskbar-applet - gnome-2-26

Marek Černocký <marek manet cz>, Wed, 24 Jun 2009 19:30:04 +0200:

> Začal jsem tedy svoje překlady dokumentace předělávat podle toho
> doporučení. Akorát bych by to chtělo ve vzoru jednu opravu. V českém
> textu použít české uvozovky „“ a ne ", to je v češtině znak pro míru
> palec!

Zatím jsme se na tom neshodli, že bychom od překladatelů vyžadovali hladkou
sazbu. Pro někoho to může znamenat komplikaci, která může i odradit.
Konzistentní to není ani v angl. originále. Jinak znak palce je správně ″
(entita &Prime;).