Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_n=C4=9Bkdo?= GIMP?

Vím o tom já, ví o tom Petr Kovář. Je to problém, na který se bohužel
zatím nenašlo uspokojivé řešení, tedy zkušený překladatel, který GIMP
zná a orientuje se v práci s grafikou.
Koordinuju tým několika překladatelů, kteří pomáhají jednotlivým OSS
projektům a GIMP je pro nás taky problém. Jenže mezi námi není žádný
zkušený uživatel GIMPu, který by to dokázal přeložit lépe než
překladatelé z českého týmu GNOME.

S pozdravem Jiří Eischmann