Re: GNOME =?ISO-8859-2?Q?=C8esko?= a =?ISO-8859-2?Q?zpravodajstv?= =?ISO-8859-2?Q?=ED?=

Martin Picek <picek martin gnome-cesko cz>, Wed, 17 Sep 2008 00:16:11 +0200:

(...)

> Ta by spočívala v tom, že bych v několika větách nebo odstavcích popsal:
> a) aktualitu (např. že se hledá překladatel aplikace XY); b) zajímavost
> (obecně, cokoli od GetTextu po konkrétní překládané výrazy). Myslím, že
> by to bylo zajímavé jak pro čtenáře, tak pro překladatele. (Např. bychom
> mohli dávat k otestování nejnovější *.po soubory. Kdyby na to lidi
> reagovali, to by bylo něco!)

Soubory k otestování si mohou zájemci velmi jednoduše stáhnout ze stránek
Damned Lies, samozřejmě (a) o tom musí vědět, (b) by měli používat často
ranou vývojovou verzi programu, což může být velmi komplikované. Zajímavé
by jistě bylo zajistit testování překladu vždy před vydáním nové stabilní
větve, na druhou stranu některé překlady nahráváme i několik hodin (či
méně) před pondělní uzávěrou, takže vlastně neexistuje časové období, ve
kterém je k dispozici k testování překlad nadcházející verze GNOME jako
takové.

> [...]
> konstatování, že je to blbost. Prostě odezvu.
>
> Dále mám jednu žádost. Chtěl bych se zeptat, jestli se mezi námi
> vyskytuje někdo, kdo sleduje články týkající se GNOME (zejména) na
> Planet GNOME. Já bohužel moc ne (nestíhám to), a tak bych se chtěl
> zeptat, jestli by byl někdo ochotný mi např. jednou týdně poslat seznam
> zajímavých článků, co se tam vyskytly (a týkají se GNOME). Zařadil bych
> je pak do zpravodajství na GNOME Česku.
>
> Kdyby ano, bylo by to úplně skvělé a dotyčný (či snad dotyčná?) by u mě
> měl tatranku a pivo. Kdo se hlásí? Kdyžtak mne zastihnete na této

Ozval se ti někdo? Já bych zkusil ukládat daný kanál Planet GNOME, a pak v
něm vyhledávat příslušná klíčová slova, čímž by se snad měly odfiltrovat ne
pro všechny zajímavé příspěvky typu komu se narodilo nové štěňátko, kdo se
kam přestěhoval, nebo zda bude bude volit Losnu nebo Mažňáka, chci říci
Obamu nebo McCaina. Just an idea, obviously jsem to myslel tak, že bys
ušetřil tatranku a pivo. :-)