GNOME =?UTF-8?Q?=C4=8Cesko?= a =?ISO-8859-1?Q?zpravodajstv=ED?=

Opět zdravím mládence (a případně i mladé dámy) z české konference
skřítků.

Někteří si už možná všimli (a někteří již i okomentovali :-)) mého
projektu GNOME Česko sídlícího na gnome-cesko.cz. Možná také víte, že se
v nejbližších dnech chystám konečně rozjet i zpravodajství, abych
stávajícímu statickému obsahu dodal i trochu dynamiky a vůbec aby
čtenáři ukojili svůj hlad po bulváru i jiných novinkách.

Zpravodajství by mělo mít podobu jednoho článku vycházejícího jednou za
čtrnáct dnů nebo za tři týdny. Shrnuty by měly být zajímavé články,
události atd. Do každého dílu zpravodajství bych chtěl přidat taky
kapitolku o lokalizaci...

Ta by spočívala v tom, že bych v několika větách nebo odstavcích popsal:
a) aktualitu (např. že se hledá překladatel aplikace XY); b) zajímavost
(obecně, cokoli od GetTextu po konkrétní překládané výrazy). Myslím, že
by to bylo zajímavé jak pro čtenáře, tak pro překladatele. (Např. bychom
mohli dávat k otestování nejnovější *.po soubory. Kdyby na to lidi
reagovali, to by bylo něco!)

K dosavadnímu textu bych si přál vaši odezvu: nápady, náměty, či jen
konstatování, že je to blbost. Prostě odezvu.

Dále mám jednu žádost. Chtěl bych se zeptat, jestli se mezi námi
vyskytuje někdo, kdo sleduje články týkající se GNOME (zejména) na
Planet GNOME. Já bohužel moc ne (nestíhám to), a tak bych se chtěl
zeptat, jestli by byl někdo ochotný mi např. jednou týdně poslat seznam
zajímavých článků, co se tam vyskytly (a týkají se GNOME). Zařadil bych
je pak do zpravodajství na GNOME Česku.

Kdyby ano, bylo by to úplně skvělé a dotyčný (či snad dotyčná?) by u mě
měl tatranku a pivo. Kdo se hlásí? Kdyžtak mne zastihnete na této
adrese, nebo na redakce gnome-cesko cz

Myslím, že jsem řekl vše, co jsem potřeboval, takže děkuji za pozornost
a přeji dobrou noc (doufám, že tato zpráva nebude brána jako nevyžádaná
pošta; to by mě ranilo :-)).

S pozdravem,
Martin Picek

--
Martin PICEK
 * el. pošta: picek martin gnome-cesko cz