Re: Plugin: =?ISO-8859-1?Q?obecn=E1?= diskuze o =?UTF-8?Q?p=C5=99ekladu?=

Kamil Páral píše v St 17. 09. 2008 v 23:28 +0200:
> Pokud už měnit, byl bych pro zvážit i více radikální změnu, než jen
> zásuvný → přídavný. Když jsem si teď pustil Totem či Rhythmbox a
> přemýšlím nad tím, tak mi tam ty doplňky najednou mnohem víc sednou, než
> zásuvné moduly. Člověk je na to z Firefoxu tak nějak zvyklý...

To bude možná tím :-) Já používám Operu, kde jsou pluginy přeloženy jako
zásuvné moduly a proto mi tento termín nevadí. Na druhou stranu se
nebráním ani dalším termínům.
Jinak widgets se v Opeře překládají jako pomůcky, což není taky úplně
blbý nápad, ač jsme se tomu v neoficiálním překladu dlouho bránili.

J.