=?iso-8859-2?Q?Re=3A=20GNOME=20=C8esko=20a=20zpravodajstv=ED?=

Mel bych par pripominek:
* protoze jsme v konferenci o pocesteni GNOME, nema smysl domlouvat tu programovani programu pro konfiguraci firewallu, to patri jinam
* dokumentace k  aplikacim, ktere ji nemaji by primarne mela vzniknout anglicky a pak se pocestovat... jinak mi to prijde kontraproduktivni
* pocesteni glade dle meho nema smysl, je to nastroj pro vyvojare a kdo chce delat vyvoj aplikaci musi umet anglicky, navic kdyz si bude hledat neco na webu nebo v originalni dokumentaci, tak bude zmaten protoze se pulka veci bude jmenovat uplne jinak...

Abych jen nekritizoval, tak se hlasim k prekladu dokumentace, na preklad aplikaci bohuzel nemam dostatek casu (updatovani systemu, preklad, ladeni, klavesove zkratky proste stoji moc casu), ale preklad souvisleho textu, bych mohl zvladnout (casove).

Existuje nejaka stranka s rozdelenim jako pro preklady aplikaci?

H.