=?ISO-8859-2?Q?P=F8ekladatelsk=FD_slovn=EDk_-_beta?=

Ahoj,

pracuju velmi intenzivně na překladatelském slovníku. Všichni, kdo
máte zájem o jeho vyzkoušení, se můžete podívat na
http://mhb.ath.cx/projects/slovnik/prod/ . Je tam odkaz na registraci,
ale některé komponenty budu ještě dodělávat, takže Vás potvrdím až za
chvíli. Jakmile je jeden potvrzený člen projektu, může pak potvrzovat
členy další.

Určitě budete mít spoustu připomínek a nalezených chyb. Prosím, cokoli
Vás napadne, pište mi soukromě na mail, ať to tady neplní konferenci.
Budu se Vám snažit co nejvíce vyjít vstříc (ale jsem jen jeden).

Díky za Vaše připomínky a čas!

Martin Böhm