Re: GNOME =?UTF-8?Q?=C4=8Cesko?= a =?ISO-8859-1?Q?zpravodajstv=ED?=

Ahoj

Sepisu Ti par veci, co me ted z hlavy napadaji, ze jsou potreba:
- prekladatel dokumentace, zatim jsme tri a odhaduji cca 8% dokumentace
bude v 2.24 prelozeno, je toho desne moc
- hodil by se nekdo, kdo by dal do kupy firestarter a nebo napsal neco
noveho, protoze GNOME nemam momentalne rozhrani pro konfiguraci
firewallu
- clovek, co by zacal pracovat na zdokumentovani aplikaci GNOME,
napriklad gnome-nettool nema dokumentaci zadnou
- take by se hodil clovek, ktery by si vzal na starost gnome-games, to
je skupina sama o sobe a nema prekladatele (hlavne dokumentace by bodla)
- prekladatel sbehly v programovani pro preklad vyvojarskych nastroju,
glade3 je pres 900 retezcu jen pro aplikaci

Jinak balicku, co nemaji spravce je vic, to jiste vis.