Re: Ekiga =?ISO-8859-2?Q?p=F8elo=BEena?=

Michal Pěnka <michal penka name>, Mon, 10 Mar 2008 13:34:39 +0100:

> Každopádně bych potřeboval vědět, jak s dalšími překlady. Klidně si
> ekiga vezmu nastálo (předpokládám, že když jsem se k ní zapsal v
> CoPrekladat tak to tak stejně je). Nevím ale, jak mám kontrolovat, že je
> "potřeba něco překládat", tozn. jak zjistím, že programátoři přidali
> nějaké řetězce.

Ano, v tabulce na <http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat> jsi napsán,
takže máš-li zájem o překládání, není potřeba nic měnit.

Pokud nepracuješ s a nesynchronizuješ si zdrojové kódy na úrovni SVN, pak
asi nejjednodušší cestou je občasné nakouknutí na stránku s modulem ekiga,
tj. <http://l10n.gnome.org/module/ekiga>. Vše se na ní aktualizuje
automaticky.