Re: Ekiga =?ISO-8859-2?Q?p=F8elo=BEena?=

Michal Pěnka <michal penka name>, Mon, 10 Mar 2008 12:43:54 +0100:

> Ach jo, nevím, jak mi mohl tenhle e-mail uniknout :( Ten pravděpodobně
> způsobil všechny problémy.
>
> On Sun, 2008-02-24 at 13:57 +0100, Petr Kovar wrote:

(...)

> Tohle už je, jak jsem pochopil, možná passé. Mohl bych ale prosím dostat
> aktuální info ohledně ekiga (stable/dev + linky na soubory)? Rád
> přeložím nebo sjednotím, ale potřebuju si udělat pořádek v organizaci :|

Ano, uzavřením chyby č. 521441 je tato záležitost pro GNOME 2.22 vyřešena
(tedy v tom smyslu, že překlady pro stabilní i vývojovou větev jsou
nyní oba kompletní). Odkazy na katalogy zpráv Ekigy jsou na stránce
<http://l10n.gnome.org/module/ekiga>, "HEAD" je vývojová větev (trunk;
nebude v GNOME 2.22), "gnome-2-20" je aktuální stabilní větev (bude v
GNOME 2.22). Soubory lze prohlížet i přes webové rozhraní SVN:

<http://svn.gnome.org/viewvc/ekiga?view=revision&revision=5987>
<http://svn.gnome.org/viewvc/ekiga?view=revision&revision=6043>

(...)

> Když to kontroluji teď, vidím, že oba odkazy (z gnome-2-22 i
> gnome-2-20)jsou na ekiga.HEAD.cs.po, coz je ten aktualni preklad, na
> kterem jsem pracoval. Mam si to tedy vysvetlit tak, ze tento soucasny
> preklad je zaclenen zpetne do 2.20?

Z GNOME 2.20 i GNOME 2.22 vede odkaz na "ekiga.gnome-2-20.cs.po". Zpětně do
GNOME verze 2.20 překlad začleněn je (ale ne ten od vás), nicméně další
verze GNOME 2.20 by vycházet neměly, takže se aktualizace kolegy
Párala v rámci verze 2.20 patrně příliš nerozšíří (samozřejmě neplatí pro
verzi 2.22).

(...)

> Díky za všechny odpovědi. Hezký den, Michal
>
> P.S. Poprosil bych o tykání, ze zvyku mi to totiž ujíždí a nechtěl bych
> být neslušný :) Předem díky ;)

Dobrá tedy. :-)

S pozdravem