Ekiga (skoro) =?UTF-8?Q?p=C5=99elo=C5=BEena?=

Posílám odkaz na další překlad Ekigy, přeložil jsem pouze to, co přibylo
a to, co bylo označeno jako fuzzy. 2 fuzzy překlady však zůstaly.

http://michal.penka.name/files/images/web/blog/ekiga.HEAD.cs.po.tar.gz

Co se již přeložených řetězců týče, neměl jsem čas to kontrolovat, ale
předpokládám, že by to mělo být v pořádku.

No a nakonec akcelerátory, věčný problém. Neměl jsem ekigu s tímto
překladem zkompilovanou, takže jsem program neviděl "naživo". Sice jsem
si dával pozor, aby se akcelerátory neopakovaly, ale chybovat je
lidské :( Nemáte někdo nějaký jiný způsob, jak otestovat GUI bez
nutnosti kompilovat program?

Zdraví Michal Pěnka