Re: Ekiga (skoro) =?ISO-8859-2?Q?p=F8elo=BEena?=

Michal Penka <michal penka name>, Mon, 28 Jul 2008 18:01:09 +0200:

> Posílám odkaz na další překlad Ekigy, přeložil jsem pouze to, co přibylo
> a to, co bylo označeno jako fuzzy. 2 fuzzy překlady však zůstaly.
>
> http://michal.penka.name/files/images/web/blog/ekiga.HEAD.cs.po.tar.gz

Díky! Podívám se i na ty fuzzy.

> Co se již přeložených řetězců týče, neměl jsem čas to kontrolovat, ale
> předpokládám, že by to mělo být v pořádku.
>
> No a nakonec akcelerátory, věčný problém. Neměl jsem ekigu s tímto
> překladem zkompilovanou, takže jsem program neviděl "naživo". Sice jsem
> si dával pozor, aby se akcelerátory neopakovaly, ale chybovat je
> lidské :( Nemáte někdo nějaký jiný způsob, jak otestovat GUI bez
> nutnosti kompilovat program?

Pokud není změn v UI příliš, bývá dostatečné i použití
aktualizovaného překladu s původní verzí aplikace. Čím více se řetězce
změnily, tím více jich bude s novým překladem zobrazeno anglicky a tím
méně bude tento způsob testování vhodný.

Příp. je možné zjistit, zda nebyl pro daný systém nebo distribuci vytvořen
balíček s vývojovou verzí či verzí z SVN.

S pozdravem