Re: [guadec-local] Presentació a la llista i reunió a Vilanova

Hola Núria,

Espero poder parlar amb en Valentí en breu.
Aposto per quedar a les 11 del matí del dia 8, fer una visita a les
instal·lacions i tot dinant parlar del tema.
Concreto a quin lloc i preguntaré també el tema de la xarxa sense fil.

http://www.epsevg.upc.edu/escola/localitzacio.asp

Salut!

Al 29/03/06 19:53, En/na Blanes Meléndez, Núria ha escrit:

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://drac.homelinux.org