[guadec-local] Presentació a la llista i reunió a Vilanova

Hola, sóc la Núria,

estic a la vostra disposició per tot allò que us calgui saber sobre Vilanova. Espero que el Toni ens expliqui com li han respost de la UPC pel que fa a la xarxa wi-fi.

Jo el dia 8 estic a Vilanova, no tinc cap problema en venir a la reunió, només heu de dir l'hora i el lloc ( podem buscar-ne un d'adequat )

Núria Blanes
Campus Universitari de la Mediterrània
Tel. 93 893 83 99 / 93 814 04 40
nblanes vilanova org
www.campusmed.net

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, pot contenir informació classificada o confidencial. Si no és vostè el destinatari indicat, li recordem que en virtut de la legislació vigent està prohibida la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització del remitent. Si vostè ha rebut aquest correu electrònic per error, si us plau notifiqui-ho immediatament al remitent reenviant-lo o a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a l'adreça de contacte de la web www.vilanova.org