Re: [guadec-local] Properes reunions

Al 24/03/06 11:19, En/na Andy Wingo ha escrit:

> Toni, com va aixó?

Ara per ara he contactat Softcatalà, GiLUG i Goupil.
Em queden un parell de LUGs més, com també algun d'Universitat.
Ludovic ha contactat amb algú de Badopi.

Amb aquest contactes, com he vist, animem a tenir gent a la llista.

No obstant això, crec que aconseguirem la màxima difusió ja presentant
la reunió per al dia 8 d'abril a Vilanova. Per això, cal contactar amb
algú de la universitat per a fer un volt per les instal·lacions i tenir
una idea de qui s'apuntaria per a fer feina i discutir.

Els ara presents, com veieu aquesta data per ja anar preparant-ho i
confirmar la vostra assistència (jo puc proporcionar transport).

Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://drac.homelinux.org