[guadec-local] [Fwd: Contacte per la xarxa wi-fi]

Aquest és el contacte de la xarxa wifi, ho deixo aquí perquè consti en
acta, però porimer ens hem d'aclarir amb la Núria de Vilanova per a
veure què hem d'acabar de lligar amb ell.
--- Begin Message ---
Hola Quim,

ara mateix no sé si ja et vaig enviar el contacte per la xarxa wi-fi, així que torno a fer-ho, per si les mosques...

Jo l'he de veure la setmana vinent, però ja us hi podeu posar en contacte. Ell està encarregat de solucionar les vostres demandes.

Ja em direu quina és la resposta.

Valentí Guasch
valenti guasch upc edu

Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú (CTVG)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Rambla de l'Exposició, s/n
08800 Vilanova i la Geltrú
Tel.  (+34) 93 896 72 00
Fax: (+34) 93 896 72 01

Núria Blanes
Campus Universitari de la Mediterrània
Tel. 93 893 83 99 / 93 814 04 40
nblanes vilanova org
www.campusmed.net

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, pot contenir informació classificada o confidencial. Si no és vostè el destinatari indicat, li recordem que en virtut de la legislació vigent està prohibida la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització del remitent. Si vostè ha rebut aquest correu electrònic per error, si us plau notifiqui-ho immediatament al remitent reenviant-lo o a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a l'adreça de contacte de la web www.vilanova.org

--- End Message ---