[guadec-local] Re: La wifi (era Re: Local workshops)

Carai gil, moltes gràcies. Aviam.

On Fri, 2006-03-24 at 00:36 +0100, gil forcada wrote:

> m'he permés el luxe d'enviar el missatge a les llistes de guifi i el sax

Aquest és un luxe que ens agradaria que tu i tants altres us permetéssiu
regularment. La GUADEC és possiblement el major esdeveniment relacionat
amb programari lliure que s'ha celebrat a Catalunya i és bo que els
grups locals n'estiguin assabentats i en participin. O sigui que més
gràcies.

> per part meva m'agradaria ajudar en tot el que em sigui possible

Molt bé, restringim això al tema WiFi-connectivitat. Ja figures com a
responsable a
http://live.gnome.org/GUADEC2006/Organization#head-3af9331a5bb4d6d3f7b5258746dc9dc504e02f54

Com et deia, això de moment es restringeix a posar-te en contacte amb la
gent de Vilanova, veure què hi ha o hi haurà exactament i què és el que
manca que hi hauríem d'aportar nosaltres. Sóc jo el que ha de delegar i
posar-vos en contacte en aquesta mateixa llista (toy en ello, ja els hi
he demanat que s'hi apuntin).

Molt breument, hi ha la Núria Blanes i en Carles Carrillo del
CampusMed/Ajuntament de Vilanova per una banda, amb qui estem pactant
l'acord de col·laboració i fins a on arriba cadascú. Per l'altra banda
estan els administradors dels servidors de la UPC a Vilanova, que sabem
com està el pati. La GUADEC necessita un interlocutor tècnic qualificat
amb ells i aquest ets tu.

Si tens dubtes, ja ho saps. Com et dic, en principi està tot força
avançat/resolt, per la qual cosa no preveig gaire feina. Però si
t'encarregues tu de seguir-ho és una cosa menys de la que ens hem
d'amoïnar, i la RAM alliberada la podem destinar a altres coses.

> però com que les
> infraestructures no s'han de tenir 5 mesos abans però si planificar-les

Som a finals de març i la GUADEC és a finals de juny. Això fa 3 mesos, i
el temps pasa ràpid.  :)  :O

> en quan al meu anglés, llegir bastant bé, escriure no tant i parlar fatal :(

Cap problema. La teva interfície principal amb el GUADEC Committee serem
l'Andy Wingom (encarregat de la retransmissió de vídeo i principal
"consumidor" de la connexió) i jo. La resta són els interlocutors
vilanovins.

> i és un honor que segueixis el tema de guifi, si mai vols fer xarxa lliure
> i oberta ja ho saps, ara a més amb els nous mapes
> (http://guifi.net/ca/guifi_zones) es pot posar nodes a tot el món :)

Doncs vaig pensar en posar un a on visc, però no surt al mapa (Arcos de
la Frontera, Cadis).  :)

Parlant de fer publicitat, passa'ns un logo (a ser possible en SVG o en
un format d'alta qualitat) i una descripció breu-breu per a
http://beta.guadec.org/GUADEC2006/sponsors  Si vols en català i ja la
tradueixo. Ja us explicarem els altres avantatges de ser "community
partner".

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org