[guadec-local] Re: La wifi (era Re: Local workshops)

bones Quim!

m'he permés el luxe d'enviar el missatge a les llistes de guifi i el sax
(acrònim de salut amor i xarxa, que serveix per a tenir un canal de
comunicació entre les comunitats wi-fi catalanes, tot i que guifi mateix
ja en si és una meta-comunitat)

per part meva m'agradaria ajudar en tot el que em sigui possible, així que
si de moment ningú més si ofereix us puc ajudar en qualsevol cosa ho
intentaré (tot i que m'estic embolicant en massa coses, però com que les
infraestructures no s'han de tenir 5 mesos abans però si planificar-les en
principi cap problema)

ja em direu amb qui he de parlar, per contactar amb mi aquest correu
mateix (gilforcada_ _guifi net ja serveix)

en quan al meu anglés, llegir bastant bé, escriure no tant i parlar fatal :(

i és un honor que segueixis el tema de guifi, si mai vols fer xarxa lliure
i oberta ja ho saps, ara a més amb els nous mapes
(http://guifi.net/ca/guifi_zones) es pot posar nodes a tot el món :)
(perdó per l'spam)

gil forcada