Re: [guadec-local] trobada del 8 d'abril (resum)

En/na gil forcada ha escrit:
vinga, entre tots a veure si treiem les conclusions que cadascú ha fet i
mirem què falta per concretar (apart de veure el sr. martí)
A veure si hi puc ajudar una mica.
i envaint altres àmbits que no em corresponen:
[...]

Encara s'han de posar més punts sobre la taula:

- Per congruència amb les conferències, intentar que la llicència del CD amb informació turística de Vilanova sigui GPL. De fet, es tracta de promocionar la informació turística del nucli. A més a més, procurar que es pugui veure sense problemes amb Linux i programari lliure. Algú ho ha provat?

- La visita a la universitat va constatar la mida de les instal·lacions. Hauriem de procurar definir les sales de conferències tinguent en compte que en aquestes ocasions és molt interessant els contactes als passadís i no haver d'estar anat d'una punta a l'altre de la universitat constantment. El HALL de la universitat podria utilitzar-se com a centre neuràlgic i punt d'informació. Està just a l'entrada (obvi) i té el bar al costat.

- Relacionat amb el punt anterior. Seria interessant definir una sala de reunió pels organitzadors que quedés aprop de totes les activitats.

- Em sembla que es va comentar que els responsables del bar ja estaven avisats. El que no recordo és quin seria el tipus de servei. Només bar o també menús?

- La Núria, la treballadora de l'ajuntament, em va estar explicant la història de la biblioteca Victor Balaguer. A finals del segle XIX poca gent entenia el fet d'acumular llibres en el que ara mateix forma una base de coneixement molt important. La imatge de la biblioteca plena de llibres i oberta al públic pot ser un bon símil del programari lliure.

Espero els comentaris i aportacions de la resta de col·laboradors que van estat presents a la trobada.

Xevi Serrats.

______________________________________________ LLama Gratis a cualquier PC del Mundo. Llamadas a fijos y móviles desde 1 céntimo por minuto. http://es.voice.yahoo.com