[guadec-local] trobada del 8 d'abril (resum)

vinga, entre tots a veure si treiem les conclusions que cadascú ha fet i
mirem què falta per concretar (apart de veure el sr. martí)

en quan a la meva àrea:

- el cap del centre de càlcul ha fet un resum de AP's a comprar (si estàs
subscrit a la llista podries posar el desgós, que amb en ramon navarro
n'hem parlat una bona estona i em sembla que n'hi hauriem d'afegir alguns
trastos més)
- el senyor martí del càmping no l'hem pogut veure i per tant queda
pendent confirmar com serà la infraestructura per allà (que tot i així
donar cobertura wi-fi en aquell càmping, vaia tela, amb la d'abres que hi
ha si algú pilla connexió ja serà molt)

i els dubtes que em surten ...

- el material qui decideix a on es compra i amb quina pasta
- la instal·lació quan es podrà fer (deixant per l'últim moment la carpa
que pel que han dit els de l'ajuntament no es muntarà fins el divendres
oi? )
- un altre dubte que m'ha sortit i que va molt lligat amb el primer punt
de dubtes és que què s'en farà del material un cop acabada la GUADEC?
suposo que qui el pagarà se'l quedarà oi?

i envaint altres àmbits que no em corresponen:

- m'ha semblat entendre que la noia de l'ajuntament (perdó, sóc un
veritable desastre pels noms) ha dit que la setmana de la GUADEC  hi ha
molts actes de festa per vilanova, crec que seria un bon tret diferencial
i un punt molt a favor de que la gent recordi la GUADEC 2006 amb un bon
record el fet de potenciar que durant els cercaviles i demés mostres de
cultura popular es fessin les xerrades de menys participació (tot i que
veient el que s'ha proposat costarà trobar) per facilitar que la gent ho
vagi a veure

- també m'ha semblat entendre que els desenvolupadors agraeixen que hi
hagi aules de hacking (espais on reunir-se grups reduits de persones per
poder treballar entre ells en un tema molt concret, un plugin, decidir un
roadmap, el que sigui), i no se si amb un parell de aules n'hi hauria prou
(això afecta tant a la cobertura wi-fi com a l'obertura d'aules o trobar
espais on ubicar-los)

- relacionat amb l'anterior podria estar bé (si no es que es considera del
tot necessari) que el punt d'informació del que s'ha parlat de muntar es
donés un plànol de la UPC amb on hi ha les conferències, les aules de
hacking, etc etc

- respecte al transport, si bé es difícil que els busos estiguin tota la
nit o fins ben entrada aquesta pujant i baixant (això suposo que ho hauria
de parlar l'ajuntament) si que es podria informar (suposo que de nou
l'ajuntament) als taxistes que aquells dies estiguin al cas de que per
allà la UPC i correran molt sonats amb portàtils, també s'ha dit que es
podria demanar que els taxistes fessin millors preus, cosa que ja veig més
difícil (de nou l'ajuntament en aquest tema?)

- pel que fa a un altre tema clau, com és el menjar, es podria fer una
guia michelin per a la guadec de restaurants/bars/menjar-ràpid/menjar-lent
aprop de on hi ha la UPC, posant només el tipus de carta i el preu del
menú diria que ja és el que necessitaria la gent

- enllaçant el punt anterior, si la gent fa àpats al càmping, també s'els
hauria de demanar si tenen previst que vindrà gent de tot el món i amb
costums culinàries més enllà dels frankfurts alemanys i el fish&ships
anglés

- ficant-me en el tema del streaming, ja està pensat quines sales seran
objecte del streaming i per tant ja es conta que hi haurà a cada sala una
màquina fent l'streaming? o hi haurà unitat mòbil que s'anirà desplaçant?

- una idea que se m'acaba de passar pel cap seria que es podria organitzar
una espècie de concurs/participació a que la gent grabi la seva vida
durant la GUADEC i que llavors a posteriori se'n faci una recopilació i es
pengi a la web de la guadec)

- no se si algú ja se m'ha avançat i ja ha mirat el cd que ens han donat
en el cartipás de l'ajuntament a veure si tot rutlla, i en cas contrari a
veure si cal anar a demanar a l'ajuntament alguna cosa o algun responsable
extraient el material del cd i retocant-lo ja es podria fer un cd que
funcionés amb programari lliure

buff, diria que em deixo moltes coses, però algunes poques ja les teniu aquí

gil forcada