Re: [guadec-local] trobada del 8 d'abril (resum)

On Sun, 2006-04-09 at 22:59 +0200, Xevi wrote:

> - Per congruència amb les conferències, intentar que la llicència del CD
> amb informació turística de Vilanova sigui GPL. De fet, es tracta de
> promocionar la informació turística del nucli. A més a més, procurar que
> es pugui veure sense problemes amb Linux i programari lliure. Algú ho ha
> provat?

No he vist el CD però vaja, tampoc m'hi aferrissaria gaire a això.
Penseu que aquest CD ha estat fet amb un encàrrec previ i amb uns
materials que tindran uns autors etc. No és banal canviar la llicència
d'això i, bé, en definitiva entenc que es tracta d'un regal que us han
fet  ;)  i d'uns materials que estem autoritzats a utilitzar.

Vamos, que tenim altres maldecaps més preocupants que aquest.

> - La visita a la universitat va constatar la mida de les instal·lacions.
> Hauriem de procurar definir les sales de conferències tinguent en compte
> que en aquestes ocasions és molt interessant els contactes als passadís
> i no haver d'estar anat d'una punta a l'altre de la universitat
> constantment.

La versió oficial de l'ús d'espais es troba a
http://guadec.org/GUADEC2006/location

Per als tracks dels tres dies de GUADEC Core estem comptant amb la sala
d'actes - http://guadec.org/node/36 - i la que crec que en diuen sala de
juntes - http://guadec.org/node/37

Pel que fa a sessions més reduïdes (BOFs, meetings) durant WarmUp i
AfterHours en principi farem ús compartit de la carpa (amb corros de
cadires etc) i si cal més tirarem d'alguna de les aules normals i
corrents d'aquest edifici. Això ho començarem a concretar a paretir del
25 d'abril, quan tinguem una primera versió del programa.

> El HALL de la universitat podria utilitzar-se com a centre neuràlgic i
> punt d'informació. Està just a l'entrada (obvi) i té el bar al costat.

Per al Hall hi ha previst: Info & Accreditation desk, Stands, Media
Zone, Poster Presentations Pannels, Speakers Corner and power cords.

Gairebé rè  :/

> - Relacionat amb el punt anterior. Seria interessant definir una sala de
> reunió pels organitzadors que quedés aprop de totes les activitats.

Previst: "GUADEC Committee office"

> - Em sembla que es va comentar que els responsables del bar ja estaven
> avisats. El que no recordo és quin seria el tipus de servei. Només bar o
> també menús?

Està previst que facin el servei habitual de cafeteria i serveixin menús
al migdia. Al registre de la GUADEC ja es poden adquirir els tickets de
menú (5€/dia * 7 dies = 35€) i l'organització garantirà dinar a qui hagi
adquirit tiquet, i a la resta segons disponibilitat.

> - La Núria, la treballadora de l'ajuntament, em va estar explicant la
> història de la biblioteca Victor Balaguer. A finals del segle XIX poca
> gent entenia el fet d'acumular llibres en el que ara mateix forma una
> base de coneixement molt important. La imatge de la biblioteca plena de
> llibres i oberta al públic pot ser un bon símil del programari lliure.

Justament per això l'hem posat a la portada de http://guadec.org i
justament per això tenim previst que aquesta sigui la sala dels tracks
"requiring lots of inspiration, knowledge and perspective"  :)

> Xevi Serrats.

Xevi, no t'escapis.  :)  Fes un cop d'ull a
http://guadec.org/GUADEC2006/team i digues quin "WE NEED YOU" hem de
substituir pel teu nom.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org