Re: [GNOME-TR] Pardus Firefox yer imleri ve GNOME

Merhaba,

Son bir tavsiye az konuşun çok iş yapın ki destek çıkan olsun.

Tavsiyeniz için teşekkürler ancak Gnome Türkiye grubu  günde 100 gnome-gtk paketi hazırlasa bile hiç birisinin resmi depolara giremeyeceğini ya da dağıtımla beraber gelemeyeceğini biliyor olmalısınız.

Böyle bir aşamada Pardus için Gnome paketliyor olmak saçmalıktan öte birşey olmaz. Kendi adıma Gnome'yi Fedora'da da kullanıyorum, Ubuntu'da da, Pardus kullanmamak beni Özgürlük (!) ten uzak kılmıyor. Benim ve kanımca diğer liste sakinlerinin  de takıldığı nokta Gnome'ye karşı alınan tavırdır.

İyi çalışmalar.

İsmail AŞCI