Re: [GNOME-TR] Pardus Firefox yer imleri ve GNOME

On Mon, 2007-05-21 at 09:48 +0300, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Selam,
>
> Bu tartışmayı uzaktan izlemek niyetindeydim ama, grup olarak
> bazı şeyleri anlaşılan unutuveriyorsunuz. Ne ekerseniz onu biçersiniz.
> Bu listede bir tartışma hatırlıyorum; bu grubun işi değildi
> ya, Pardus'u desteklemek; ne oldu şimdi, sizin artık aynı
> desteğe ihtiyacınız olmamalıydı, değil mi?

Pardus ile ilgili bu listelerde benim hatirlardigim tek tartisma Pardus
GNOME paketleri ile ilgili oldu. O donemde burada soylenen seyler Pardus
icin GNOME paketlerinin yapilma yonundeki bir calismayi GNOME Turkiye
adi altinda yapmak yerine baska bir proje olarak gerceklestirmenin daha
verimli olacagi idi. Hatta varilan karar soylediginizin aksine Pardus
icin GNOME Paketlerinin olmasi gerektigi ve bu konuda gereken destegin
GNOME Turkiye tarafindan verilmesi yonundeydi.

Nihayetinde Gaplan dogdu. Ancak bazi sebeplerden dolayi yayinlanabilir
bir paket deposu ortaya cikmadi.

Ayrica sapla samani karistirmayin. Tekrar etmekte fayda goruyorum, bir
tarafta 30'un ustunde paketi yonetmek gibi bir isten, bir tarafta da
zaten hazir olan yer imi listesine, icerisinde Turkce icerik bulunan bir
sayfayi eklemekten bahsediyoruz.