Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 Dizgi Donmasi

On Fri, 2007-02-16 at 16:52 +0200, Erçin EKER wrote:

> o zaman epiphany, gdm, totem, gnome-control-center ve
> gnome-power-manager çevirilerini yapmaya başlıyorum. İlk üçünün
> çevirisini yapmıştım ama zamanlamadan ötürü eskileri kalmış sanırım,
> gnome-power-manager zaten çevrilmemiş durumda.
Istersen ilk epiphany, gdm, totem, gnome-control-center bittikten sonra
gnome-power-manager'i cevirmeye basla. Su anda gnome-power-manager'i
cevirmek isteyen birisi cikarsa engellemis olmayalim. Cunku baya bir
dizgi buyuklugune sahip, olasi bir durumda sIkisik bir zamana kalmasin.

gnome-power-manager disindaki ceviriler de baya bir bulanik ve
cevirilmemis dizgi var, zaman alma ihtimali yuksek.