Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 Dizgi Donmasi

Cum, 2007-02-16 tarihinde 16:34 +0200 saatinde, Baris Cicek yazdı:
> Aksine, hemen baslamamiz icin diyorum ki, su an da eksik cevirisi olan
> herhangibir paketi alip cevirmeye baslayabilirsiniz.
>
> Hangi paketi cevireceginizi listeye ilettikten sonra makul bir sure
> sonra (5 saat ornegin) baslarsaniz paketin eski sahibinin cevap
> vermesine olanak saglamis oluruz boylelikle bosa ceviri yapma ihtimali
> aza iner.
>
> Uzun lafin kisasi, hemen bir paket begenip listeye bir mesaj atarak ise
> baslayabilirsiniz.

o zaman epiphany, gdm, totem, gnome-control-center ve
gnome-power-manager çevirilerini yapmaya başlıyorum. İlk üçünün
çevirisini yapmıştım ama zamanlamadan ötürü eskileri kalmış sanırım,
gnome-power-manager zaten çevrilmemiş durumda.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91