Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 Dizgi Donmasi

Aksine, hemen baslamamiz icin diyorum ki, su an da eksik cevirisi olan
herhangibir paketi alip cevirmeye baslayabilirsiniz.

Hangi paketi cevireceginizi listeye ilettikten sonra makul bir sure
sonra (5 saat ornegin) baslarsaniz paketin eski sahibinin cevap
vermesine olanak saglamis oluruz boylelikle bosa ceviri yapma ihtimali
aza iner.

Uzun lafin kisasi, hemen bir paket begenip listeye bir mesaj atarak ise
baslayabilirsiniz.