Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R05PTUUgMi4xNiDDh8Sxa3TEsQ==?=

Selam,

İlginç! o iletinin içeriği değil ama nedense ben tartışma konusu
oluyorum yine, her zamanki gibi :))))

O ileti, GNOME'a doğrudan değil ama dolaylı bir destek olarak
değerlendirilebilir; En azından bu çocuklara neden birşeylerin
istedikleri gibi gidemediğinin bir açıklaması olması nedeniyle
bir destek olarak algılanabilirdi. Yanıt verdiğim ileti
zamanında destek olmayanları yerer nitelikteydi. Ne suçu var
bu çocukların, madem buralardaydı standçılar da neden seslerini
zamanında duyamadık.

Sorulacak soru çok da bunlar sorulmak yerine buna tepkisini koyan
yeriliyor. Bu ekibi destekleyici olmaktan geçtim, bu ekibe desteği
zamanında vermeyenleri savunmaya yönelik bir ileti beni yerer gibi
listeye postalanıyor. Gerçekten Harikasınız... :))

Esen kalın,
Nilgün

Cum 08 Eyl 2006 10:12 sularında, Nilgün Belma Bugüner şunları yazmıştı: