Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R05PTUUgMi4xNiDDh8Sxa3TEsQ==?=

Ben de verilen cevaplari size karsi kisisel buldum. Soylelen seyleri
defalarca soylemedikten ve hakaret sinirlarina varmadiktan sonra ben
tartismalarin bir zarar getirecegini dusunmuyorum.

Sizin sahsiniza, ya da herhangibirisinin sahsina karsi elestirilerin
ozel e-postalarla iletilmesi benim de tercihim, cunku diger turlu siz de
'savunma' ihtiyaci duyuyorsunuz ve tartisma uzuyor. Ne sizin gecen
gunlerde Onur Can Cakmak'in mektubuna verdiginiz yanit gibi ne de Enver
Altin'in size gonderdigi yanitta oldugu gibi gonderilen mektuplarin
listeye ugun olup olmadigi yonundeki iletilerin liste yerine kisilerin
kendilerine dogrudan gonderilmesinin daha faydali olacagini dusunuyorum,
her acidan.