Re: [GNOME-TR] =?utf-8?b?R05PTUUgMi4xNiDDh8Sxa3TEsQ==?=

Selam Barış,

On Thu, 2006-09-07 at 13:39 +0300, Baris Cicek wrote:
> Son bir not olarak da CEBIT fuarina katilamamazi eklemek istiyorum.
> Enver (Altin) dun bir mektup ile sirketlerinin CEBIT'e katilmadiklarini
> soyledi. Dolayisiyla stand alanimiz da olamadi. Ancak ne TBD'den ne de

Bununla ilgili gerçekten özür dilemek istiyorum, en azından daha önce
haber vermek isterdim.

> LKD'den stand yeri hakkinda (aylar oncesinden yk@ listesine mektup
> gondermeme ragmen) bir cevap gelmemesi de beni ayrica uzdu. Eger LKD bu
> tip bir durumda yardimci olamayacaksa ne zaman yardimci olacak? Umuyorum
> ki gecerli bir sebepleri vardir bunun icin. Bu olay esasinda bizim de
> derneklesme yoluna gitmemiz gerektigini gosteriyor ancak once bunun icin
> altyapi calismalarini yapmamiz gerekiyor. Sonucta bunu bir surec olarak
> gerceklestirmemiz lazim, gokten inme bir sey olarak degil.

Geçtiğimiz günlerde Devrim Gündüz ve saz arkadaşlarının çok da uzun ve
can sıkıcı olmayan bir süreç sonrasında PostgreSQL Kullanıcıları
Derneği'ni kurduklarını hatırlatmak istiyorum. Çok müdahil olamadım ama
görebildiğim kadarıyla pek de fazla zorlanmadılar.

Belki biz de yapabiliriz.

Teşekkürler,
--
Enver