Re: [GNOME-TR] Gimp

Baris Cicek yazmÄÅ:
[..]

Gnome TÃrkiye grubunun artÄk geliÅtirici pozisyonuna geÃmesini
istiyoruz.
Bunun iÃin lÃtfen herkes yardÄm etsin. irc.gnome.org'da #gnome-turk
kanalÄnda bazÄ kararlar alÄyoruz.

Acikcasi bu laftan artik rahatsiz olmaya basladigimi dile getirmek
istiyorum. Gelistirici pozisyonu ne demektir? Dogrusu bu konuda ahkam
kesmeden once bunun cevabini cok merak ediyorum.

Gnome-Turkiye'nin gecmisine bakarsaniz kullanicilar icin oldugu kadar
gelistiriciler icin de bir seyler yapmamiz gerektigini
kararlastirdigimizi, hatta bu konuda http://gelistirici.gnome.org.tr
adresinde bir wiki baslattigimizi, ve GNOME gelistiricileri icin belge
cevirilerine basladigimizi gorursunuz.

Sizce de gelistiricilerin sayisini sayet arttirmak istiyorsak, once
bilgi edinme yollarini arttirmamiz gerekmiyor mu?

Herkes'in desteÄine ihtiyacÄmÄz bulunuyor.

iyi ÃalÄÅmalar.

Merhaba,
Gnome konusunda ne kadar geliÅtirici olduÄunu biliyoruz.

Neden bazÄlarÄ, "Ãeviriler zamanÄ Ãeviri yaparÄz. Bunun
haricinde arada bir Vikiye birÅeyler yazarÄz. ÃalÄÅma stilimiz
budur." tarzÄ yaklaÅÄyor.

GeliÅtirici pozisyonu Åudur: GTK'da program yazabilen TÃrk biliÅimciler.
Ve bunlarÄ Gnome-TÃrkiye'de aramamÄz veya entegre etmemiz yanlÄÅ mÄ?
Viki Ãok gÃzel birÅey ve bununda olmasÄnÄ istiyoruz. Daha Ãok gtk
programlayabilen TÃrk biliÅimciler olmasÄnÄ istiyorum.

Bu isteÄin yeri burasÄ deÄilse, neresidir? LÃtfen sÃyleyinde bende
derdimi oraya anlatayÄm. GNOME TÃrkiye ve gnome iÃin bir Åeyler
yapmak isteyen insanlar her akÅam irc.gnome.org'da #gnome-turk kanalÄnda
buluÅuyor. Ve gerÃekten hergÃn birÅeyler yapma gayreti iÃerisindeler.

Bir kere bile oraya uÄramadan, buradaki arkadaÅlar ile DOST olmadan
bir Åeyler yÃrÃmeyeceÄi inancÄndayÄm.

EÄer bu liste debian-tÃrkiye veya KDE-TÃrkiye kadar aktif deÄilse
suÃu kendimizden baÅka yerlerde aramayalÄm. Ben bir Åeyler yapalÄm diyorum
ve artÄk bir Åeyler yapmaya ÃalÄÅan insanlarÄnda moralinin bozulmasÄnÄ
istemiyorum.

iyi ÃalÄÅmalar.
--
ÃÄr. GÃr. FÄrat KÃÃÃK
Industrial Electronics Program Coordinator

  http://firat.kucuk.org/, firat[at]kucuk[dot]org