Re: [GNOME-TR] Gimp

Åahsen FÄrat beyin gÃrÃÅlerine katÄlÄyorum. AyrÄca GTK geliÅtirdiÄim birkaà program var ve yarÄm kalmÄÅ. EÅim doÄum yaptÄ ve bir Ãocuk sahibi oldum. Bu aralar pek zaman ayÄramÄyorum. Ama Gnome-Turkiye olarak aldÄÄÄmÄz kararlar vardÄ. BunlarÄn ÃiÄnenmesi veya es gecilmesi beni ÃzdÃ. Calisma gruplari, bu gruplar icin mailler ve yerellestirmekten daha cok gelisim takimi. Emin olun cevremde  bu geliÅtirme calismalari icin gtk programlama isine girip zaman ayÄracak o kadar insan var ki.. Kendi adÄma bir grup kurup Ãyle mi ÃalÄÅmalÄyÄm acaba ?